Selecteer een categorie.

Verzenden & Retourneren


Verzending

Jouw bestelling wordt op speciale wijze ingepakt en verzonden via Pakketpost met een Track & Trace code, zodat deze zonder scheuren of beschadigingen op de plaats van bestemming aankomt.

Levering

Als de bestelling op werkdagen besteld en betaald is en de producten op voorraad zijn, geldt er een levertijd van 1-2 werkdagen. Als je niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of probeert de bezorger het de volgende dag opnieuw.

Retourneren

Het retourneren van bederfelijke producten zoals bloemen en planten is helaas niet mogelijk. We doen dit met het oog op duurzaamheid. Als we bloemen of planten retour aannemen, eindigen ze eigenlijk altijd in de prullenbak. Dat is natuurlijk zonde en slecht voor het milieu.

Wij leveren uitsluitend 100% kwaliteitsproducten. Indien je van mening bent een plant te hebben ontvangen welke niet aan de kwaliteitsverwachting voldoet, neem dan binnen 2 dagen contact met ons op. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

Wat als mijn bestelling niet voldoet aan de verwachting?

Zodra wij foto's ontvangen & goedgekeurd hebben van jouw artikel(en) zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, een nieuw product sturen of een andere passende oplossing voorstellen.

Heb je toch nog een vraag?

Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren? Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice helpt je graag verder!

Telefonisch contact
+31 (0)854 828103

E-mail
klantenservice@e-bloom.nl


Maak nu je bestelling compleet

Dit zijn onze populairste producten van dit moment. Standaard scherp geprijsd & altijd handig om mee te pakken.

Dit zijn onze populairste producten van dit moment.

Melkbus Vaas

9,95

Snoeischaar

9,95

Tony's Karamel Zeezout

1,75

Maak een keuze